"Életünk első felében arra áldozzuk egészségünket, hogy pénzt keressünk,
második felében pedig arra áldozzuk a pénzünket, hogy ismét egészségesek
legyünk!" / Voltaire /
Dolgoztam alkalmazottként, tanultam évikig, hogy szakmám legyen. gyesen ls voltam főállású beteg.....és most egy olyan dologgal foglalkozom, amit régen elutasítottam! SZABAD ÉS EGÉSZSÉGES VAGYOK!
Sőt főállásban végzem és büszkén mondom ha valaki megkérdezi mivel foglalkozom.
Vannak akik azért kelnek fel hajnalban, hogy egy olyan munkahelyre menjenek egy olyan beosztásba amit nem szeretnek, ahol nem érzik jól magukat, ahol kinézik az embert , mert fiatalabbat szeretnének a helyébe látni, amiből alig tudnak megélni. Én is ezt tettem de rájöttem, így élni rossz!
Vannak akik látástól vakulásig dolgoznak a vállalkozásukban és soha nincs egy szem szabadidejük sem. Sok pénzt kockáztatnak napról napra.
.Miért mertem lépni?
Éreztem, többre vagyok képes, mint éhbérért dolgozni /megjegyzem mindenki többet ér!!/
Mert többet értem annál, mint amennyit kaptam volna egy munkahelyen, ha egyáltalán felvesznek 50 évesen /itt megjegyzem az akkori egészségi állapotom miatt sem/ !
CSAK KÉT DOLOG VAN AMITŐL FÉLEK, AZ EGYIK A BETEGSÉG A MÁSIK A SZEGÉNYSÉG!
A network marketing egy mérce. Megmutatja mire vagy képes.
Félsz tőle? Ne félj, mástól kell félned!
Bill Clinton amerikai elnök ezen a videón beszél erről az új szakmáról.
Az MLM Network MArketing még csak 60 éve létezik!
A hagyományos kereskedelem ennél sokkal régebben. Amikor egy boltba betérünk, nem mindig tudjuk, mit is szeretnénk vásárolni.Az eladónak (aki ezért kapja a fizetését), vagy a tulajdonosnak az a célja, hogy vásároljunk. Amennyiben az árú minősége stb.megfelelő, s az értékesítés eszközei is szimpatikusak, fizetünk. A média reklámok jó része téves információkat közöl, hihetetlen szituációkat stb. mégis többnyire hatással van ránk, megvesszük, kipróbáljuk, s ha nem válik be, nem veszünk többet. Nem korrekt, de elfogadott. Valahogy el kell juttatni a célfogyasztóhoz az információt. A reklám marketing keresett szakma, jól fizető. S egy percért főmüsoridőben több millió forintot is elkérnek. Ami persze benne lesz a termék árában.
A multi-level marketing (MLM) gyakran nevezik network marketing néven is egy nem hagyományos értékesítési forma. Néhol többszintű értékesítésnek vagy hálózati kereskedelemnek fordítják.
Az MLM rendszer lényege, hogy az értékesítés személyesen történik. A rendszer lényegében egy független TÖRZSVÁSÁRLÓKBÓL álló hálózat, mely a terméket vagy szolgáltatást közvetlenül direkt módon juttatja el a fogyasztókhoz. Az mlm alapötelete: egy termék ELÉGEDETT fogyasztója a terméket továbbajánlja, ezért jutalékot kap, s amennyiben azok, akiknek továbbajánlotta szintén sikeresen továbbajánlják a terméket, azok jutalékából is jutalékot kap. Ily módon egy sikeres, többszintű fogyasztói hálózatot maga alá építő egyén komoly jövedelemre tehet szert, sőt egy ponton túl már nem is kell foglalkoznia termékeladással, mivel a hálózatban lévő VÁSÁRLÁSOK jutalékaiból is komoly jövedelemre tesz szert.
MLM hálózatok fejlődésének lényege, hogy a TÖRZSVÁSÁRLÓK nemcsak fogyasztják a termékeket, hanem saját ismeretségi körükben tovább népszerűsítik, így egy olyan fogyasztói hálózat forgalma után részesülnek juttatásban, mely fejleszti, növeli önmagát.
Az MLM rendszer tagjai nem alkalmazottai a vállalatnak, de a cég arculatát mégis ezek az emberek építik vagy rombolják, ezért felelősségük nagyon nagy. A cég sikere ezen áll vagy bukik.
Az MLM vállalkozások alapvetően különböznek az illegális pilótajátékoktól, mivel az utóbbiakban nem történik árucsere. Egy hálózati értékesítésen alapuló céget általában a termékskálája, forgalma, marketingterve, forgalmazói (hálózatépítői) valamint képzései alapján célszerű megítélni. Amennyiben ezekről az információ beszerezhető és hiteles, úgy nemcsak egy "gyors meggazdagodási lehetőséget", hanem egy hosszú távon is működő, valódi anyagi függetlenséget garantáló vállalkozást is ki lehet bontakoztatni az arra vágyónak.
Az a megtiszteltés ért, hogy személyesen is ismerhetem ezt a kiváló szakembert Tonk Emil úrat. Aki több MLM könyv sikeres írója.
Ezt a szakmát Ő hitelesen tudja összefoglalni.
A személyes fogyasztás szerepe és logikája az MLM- vállalkozásban:
Az MLM vállalkozás valójában egy speciális módon felépített fogyasztói hálózat. A fogyasztói kör felépítésének alapja a személyes fogyasztás tapasztalataira épül. Amitől jól megkülönböztethető a tiszta és korrekt MLM üzlet a pilótajátékoktól, hogy mindenki számára hozzáférhető, fogyasztható és vásárolható termékre, szolgáltatásra épül. Az ily módon létrejött forgalom növelése, többszörözése okán van lehetőség arra, hogy a termék ismertségét az üzletépítés sajátos eszközeivel a hálózat tagjai növelik. Teljesen logikus, hogy ahol nagyobb a forgalom, ott nagyobb az bevétel és nagyobb a lehetőség a jövedelmek növelésére. Amiben speciális és egyedi a klasszikus kereskedelmi vállalkozásoktól az MLM, hogy a személyes marketingre építi a termékek reklámozását, így kívánja elérni a forgalom növelését. A hálózat tagjai elsősorban fogyasztói és ajánlói a termékeknek. Annak azonban világosnak kell lennie, hogy hitelesen ajánlani terméket, szolgáltatást csak a személyes tapasztalatok alapján lehet. Ezért nem igaz az a vád, hogy az MLM vállalkozások ún. kényszerfogyasztókat tart benn a vállalkozásban. Az ajánlások hitelessége elsősorban a személyes tapasztalat, valamint azon fogyasztók tapasztalata révén érhető el, akik fogyasztanak olyan - a hálózatban kapható - termékeket is, amire aktuálisan a hálózatépítőnek nincs szüksége, igénye. A személyes fogyasztás logikája arra épül, hogy a hálózatokban általában olyan termékek vásárolhatók, fogyaszthatók, amelyek a hagyományos kereskedelemben nem találhatók. Meggyőződéssel állítható, hogy a kínált termékek egyediségén túl a fogyasztók számára különleges hasznokat, értékek kínál, aminek reklámozása a hálózati tag feladata, és ha ez újabb fogyasztókat generál, akkor ezért a "személyes marketing" tevékenységért vagy kedvezőbb vásárlási feltételeket és / vagy különleges jövedelmet biztosítanak.
Amit fontos tudni! A MLM vállalkozások mindenki számára lehetővé teszik a termékek fogyasztását, de csak azoknak juttat a "reklámozásért" jövedelmet, akik ezt hitelesen, elsősorban a saját tapasztalataikkal támasztják alá. Valójában a hálózatokban a legjobb fogyasztói referencia a regisztrált, okos vásárló, aki egyben a hálózat regisztrált munkatársa. Ezért okos döntés megtervezni a saját fogyasztást és annak megfelelően vásárolni a hálózatban előforduló termékeket.
Az okos vállalkozók a saját fogyasztásukkal elsősorban az általuk működtetett vállalkozást támogatják vásárlásukkal és nem más vállalkozások forgalmát növelik. Ritkán adatik meg a lehetőség, hogy a fogyasztók az ajánló személyes tapasztalataira építve döntenek a vásárlásról. Ezért inkább logikus, és jó üzleti döntés a saját fogyasztás, mit egy kényszer!
Ha valaki az MLM vállalkozásból szeretné anyagi biztonságát, függetlenségét megszerezni, akkor legyen a vállalkozása legjobb fogyasztója és erre a hitelességre építve a legjobb reklámozója. A személyes fogyasztásból eredő személyes tapasztalat a bizalom építésének legjobb eszköze. A fogyasztó tapasztalatok minél jobban vevőre szabottak, annál nagyobb a valószínűsége a pozitív vásárlói döntésnek. Nehezen képzelhető vásárló forgalom, ha saját tapasztalatainkkal nem tudjuk alátámasztani az ajánlás okát. Úgy nehéz forgalmat növelni, hogy a vevő tudja, hogy nem használjuk a terméket, csak ajánljuk neki és másoknak. Csak az nem világos a vevő számára, hogy akkor mit is ajánlunk és miért neki. Ebben az esetben a személyes tanácsadás logikája sérül és a személyes forgalom nem növekszik. Általános tapasztalat, hogy azok a hálózatok sikeresek, amelyekben szereplő termékeknek a legjobb fogyasztói a hálózat építői.